‘Kwaliteit van bezoekers gaat boven kwantiteit’

14.04.2016 | Beursnieuws | 657 keer bekeken
‘Kwaliteit van bezoekers gaat boven kwantiteit’

De meest diverse innovaties hebben ze de afgelopen dagen laten zien: de exposanten. Wat vonden zij eigenlijk van de beurs? Over het algemeen werd gesteld dat kwaliteit boven kwantiteit gaat. En kwaliteit was er.

De namen van de exposanten staan onder hun foto.

j.JPG

OBS
"We laten onze BUM zien, een Badkamer Uitbuik Module, waarmee badkamers van voornamelijk naoorlogse huurwoningen kunnen worden uitgebouwd. 
We zijn erg tevreden: er waren veel mensen geïnteresseerd in onze innovatie, de BUM. De innovatie wordt goed ontvangen en we hebben veel aanloop gehad. Dat kan komen omdat wij een totaalproduct laten zien, mensen kunnen naar binnen en het is tastbaar."

b.JPG

Paul Jas (Microbeton) 
"De innovatie die ik laat zien is een lichtgewicht beton waarmee je systematisch kunt ophogen tot één niveau. Vroeger werkte ik bij een drempelfabriek, nu probeer ik drempel te elimineren, haha. 
Ik heb goede dagen gehad, er was heel gericht publiek van hoog niveau. De sfeer was hands-on, er waren veel mensen die in de praktijk zitten, mensen met een praktische inslag. "

f.JPG

Bart Depoortere (Aralco NVS)
"Onze innovatie is een compacte ventilatiebox met lange exploitatiekosten. Dat is beter voor op de lange termijn, en zeer geschikt voor renovatie.
De beurs is heel mooi, gevarieerd en duidelijk. Mensen die komen, krijgen wat ze verwachten. We hebben goede hoop op de contacten die we hebben gelegd. Omdat het rustiger was, konden we effectief de tijd nemen."

d.JPG

Jamie de Boer (Ibema SMT)
"We laten een tegeldrager zien, een terrasverhoger die niet draait en die je kunt afbreken op gewenste plekken. Bovendien leveren we ze in dunne hoogte. 
De beurs was rustig maar kwalitatief. Er waren mensen van hoog niveau tot studenten en gepensioneerden. Onze doelgroep was minimaal aanwezig, maar de mensen binnen de doelgroep die er waren, waren vaak eindbeslissers. We zijn dus over het algemeen positief. We hebben goede gesprekken gehad, waar we iets uit kunnen halen." 

a.JPG

Esther, Mattanja en Martijn (DAK Management)
"We leveren online concepten rondom vastgoedbeheer. 
We stonden voor het eerst op een beurs, en we hebben geweldig genoten. Het is leuk dat je allerlei mensen ontmoet en gesprekken voert met mensen die je normaal niet ziet. Het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen, en dat hebben we gedaan."

e.JPG

Marnix van der Wolk (FARO)
"Ik toon 3D-meetapparatuur waarmee je gebouwen kunt inscannen. Het is een basis voor BIM.
Het is een beetje gemixt. Gelukkig was de kwaliteit van de bezoekers wel goed. Er lijken goede contacten tussen te zitten."

1.JPG

Edilteco Benelux
"Onze materialen zijn lichtgewicht en tegelijkertijd thermisch en akoestisch isolerend.
We hebben over het algemeen een positief gevoel, maar hebben niet helemaal de doelgroep bereikt. Positief is dat de bezoekers verspreid over de hele dag kwamen, er waren van begin tot eind mensen.
"

20160414 R+T dag 3_7.JPG

Duco
Waar veel exposanten met een blij gevoel naar huis gaan, doen de mannen van Duco dat niet allemaal. "Er waren te weinig bezoekers, maar wel van goede kwaliteit."

20160414 R+T dag 3_8.JPG

Yvonne van Dulken (Isobooster)
"Onze innovatie is een reflecterend isolatiemateriaal.
Het was een goede beurs, gezellig en druk. We hebben er goede contacten aan overgehouden. We leveren ook aan particulieren en die waren er veel.
"

g.JPGWillemsen en Van den Broek (Tonzon)
"Wat we laten zien is een vloerisolatie. De warme lucht kan niet weg, dus die komt direct onder de vloer te liggen.
Het is een beurs met veel professionals, gelukkig was het de laatste twee dagen wat drukker. Het was waarschijnlijk de moeite waard, we gaan met een goed gevoel naar huis."

20160414 R+T dag 3_2.JPG

Victor Albers (Aberson SmartBuild)
"Wij hebben gevels en daken met alles geïntegreerd. Dus installaties, ventilatie en isolatie.
De beurs was goed, het was een doelgerichte beurs en de doelgroep was goed. Ik heb een moe en voldaan gevoel.
"

Blijf altijd op de hoogte
Meld jezelf nu aan voor de RenovatieProfs nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, trends en aanbiedingen.


Meld je aan voor de nieuwsbrief

Meld jezelf nu aan voor de nieuwsbrief van Renovatieprofs en ontvang het laatste nieuws, trends en aanbiedingen.

Reacties (0)

Reageren